Çok şeylere başlamak.. Birşeyleri yarım bırakmak..

by Perşembe, Kasım 08, 2012 0 yorum
Bugünlerde çok fazla ama çok fazla şey ilgimi çekiyor. Başlıyorum ama bitiremiyorum. Ortasına geliyorum yarım bırakıyorum. Hani çokta önemli değil bazıları ama başlayıp biryere kadar gelip hevesin kaçınca gerçekten zor bir duruma düşüyor insan. Bunların çoğu bireysel de değil. Başkalarıda var işin içinde ve onlarıda yüz üstü bırakmak koyuyor asıl. Çoğu zamanda zaten bu insanlar kırıyor hevesimi. Özellikle okul konusunda böyle. Zaten öğretmen olma gibi bir şansımızın bulunmadığı bölümde okuyoruz ve sürekli eğitim dersleri görüp herbiri için farklı farklı gruplar kurup proje yapmaya kalkışıyoruz. İyide bunlardan banane ?Beni öğretmen yapmayacaksınız ki siz. Gereksiz yere neden uğraşayım? Diye yakara yakara işimiz bitiyor ama nafile. Akademisyen olmayı planlamıyorsunuz öğretmen olmayın arkadaşım. Bu ülkede öğretmene ihtiyaç  yok. Üniversite okumayın. Gidin o parayı farklı şekilde değerlendirin.

AhmtOzdmr

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum: